2019. 09. 26. 11:55

Bankkártyás fizetés

Augusztus közepén a jegyvizsgáló kollégák jelezték szakszervezetünk felé, hogy a munkáltató által bevezetett új fedélzeti jegykiadó eszközzel komoly gond van, mivel a bankkártyás jegyvásárlásnál több esetben visszalép készpénzes fizetésre. A kollégák csak a leszámolásnál veszik észre, hogy nincs, illetve nem a valós a bankkártyás terhelés. Ezt az eszközhibát természetesen a jegyvizsgálónak kell rendeznie.

A Vasutasok Szakszervezete konzultációt kezdeményezett a probléma megoldása érdekében, melyen szakszervezetünk szakmailag felkészült tisztségviselői felvetéseit a munkáltató elfogadta, ígéretet tett rá, hogy a felvetett problémának a feloldására megfelelő intézkedés fog történni.

Jelenleg már elmondható, hogy - több kolléga visszajelzése alapján – ha bankártyával történő fizetésnek akadálya van, akkor a fedélzeti jegykiadó nem lép vissza, készpénzfizetésre jelzést küld a kollégák részére a sikertelen tranzakcióról.

Egy érintett kolléga levele

„Ma olyan helyen voltak bankkártyás fizetéseim, ahol a térerő elmegy, ilyenkor próbálkozik a Zebra fedélzeti eszköz és a post terminál a kapcsolatra, ha nem, akkor igen természetesen sikertelen tranzakciót ír ki.

A sikertelen tranzakció kiírása után, visszalép a Zebra fedélzeti eszköz a fizetési módozatokra, készpénz, bankkártyás, bónusz.

A vjv eldöntheti, hogy újabb kísérletet tesz, a bankkártyás fizetésre, nem kell újra megszerkeszteni a jegyet, vagy készpénzest fizetést kínál fel az utasnak!

Szomorú vagyok, hogy csak a VSZ-t láttam, hogy érdekli a dolgozók sorsa”

Az utolsó mondathoz talán annyit, hogy szakszervezetünk a helyi tisztségviselői aktív részvételével oda figyel a munkavállalók problémáira és igyekszik azok megoldására.

Az oldal cookie-kat használ, hogy minél több hasznos funkciót biztosítson a látogatóknak.